Współpraca ze Szlachetną Paczką

Razem zmieniamy świat na dobre. Robimy to również dzięki działaniom B2B z markami, z którymi łączą nas wspólne wartości i ukierunkowanie na cele. Współpracujemy tak, żeby nasze partnerstwa prowadziły do obustronnych korzyści

Zapraszamy Cię do przeglądu rozwiązań, które proponujemy firmom chcącym rozwijać działania marketingowo-sprzedażowe swoich marek, wykorzystując potencjał Szlachetnej Paczki.

Twoje korzyści

  • Przeniesienie pozytywnego sentymentu i emocji jednego z największych projektów społecznych w Polsce na Twoją markę
  • Budowanie pozytywnych doświadczeń Twoich Pracowników, Klientów czy Dostawców poprzez zaangażowanie w rozpoznawalną inicjatywę i ważny cel społeczny
  • Zwiększenie zainteresowania Twoją marką dzięki szerokiej ekspozycji marki Paczki – szczególnie w Q3 i Q4

Modele współpracy

Oficjalny partner Paczki

To model współpracy dla firm, które chcą wspierać działania społeczne i pozycjonować się jako firma odpowiedzialna i społecznie wrażliwa. Współpraca może mieć formę długofalowej relacji opartej o wspólną realizację celów społecznych lub skupiać się na wybranych wyzwaniach Agendy 2030.

Co-branding

Wykorzystaj siłę, rozpoznawalność i pozytywny sentyment marki Szlachetnej Paczki. Umieść logo Paczki na produktach swojej marki, POS-ach, w działaniach digital czy w komunikacji PR, zwiększając dynamikę sprzedaży (szczególnie w okresie okołoświątecznym). Ten model pozwala również na wspólne wypracowanie mechanizmów aktywizujących sprzedaż poprzez połączenie zakupu z bezpośrednim wsparciem działania Paczki.

Przykłady współpracy

bp: Szlachetna kawa na bp? Bardzo proszę!

Dla wszystkich, którym po drodze z pomaganiem, Szlachetna Paczka i firma bp w Polsce przygotowały wspólną akcję. Klienci kupując dowolną kawę w Wild Bean Cafe na stacjach bp, wspierali program społeczny – od każdej sprzedanej kawy bp przeznaczało 1 zł na rzecz Paczki, by mogła pomagać jeszcze większej liczbie potrzebujących. Ambasadorem akcji został Robert Makłowicz, zobacz spot promujący Szlachetną Kawę.

T-mobile: Stare telefony działają cuda

T-mobile dołączył do Szlachetnej Paczki jako Partner Strategiczny, by tworzyć piękne połączenia na rzecz najbardziej potrzebujących i środowiska. W ramach wspólnej kampanii zachęcaliśmy Polaków do oddawania starych telefonów – każdy nieużywany sprzęt oddany do recyklingu w dowolnie wybranym salonie T-mobile oznaczał wyższe wsparcie jakie operator sieci komórkowej może przekazać na rzecz Paczki. Zobacz spot promujący akcję.

Pudliszki: Poznaj smak pomagania

Pudliszki to jedna z najbardziej cenionych przez Polaków marek spożywczych, mogąca poszczycić się ponad 100-letnią tradycją. W 2021 roku marka Pudliszki dołączyła do Szlachetnej Paczki i zaprasza swoich konsumentów do wspierania zaangażowania w pomaganie. W ramach akcji w 2023 r. od każdego zakupionego i zarejestrowanego produktu marka Pudliszki przekazywały 1 zł na Szlachetną Paczkę.

Kontakt

Masz pytania?
Szukasz pomysłu na współpracę?
Masz projekt, dla którego szukasz partnera?

Porozmawiajmy albo napisz do nas.

Patrycja Habdas

Zespół ds. Współpracy i Rozwoju
(+48) 783 430 256
(w godz. 9:00 – 15:00)

[email protected]

WSPÓŁPRACA MAREK

Połączmy potencjały naszych brandów dla osiągania dobrych wyników


Cel: wzmocnienie wizerunków naszych marek, aktywizacja sprzedaży