1
Od 4 listopada swoje codzienne zakupy rób w sklepach Biedronka.
2
Na półkach szukaj słodyczy ze świątecznej linii Magnetic oznaczonych logo Szlachetnej Paczki i hasłem „KUPUJĄC WSPIERASZ”.
3
Oznaczone produkty mają moc przyciągania dobra – kupując produkty, wspierasz Szlachetną Paczkę, która każdego roku dociera ze wsparciem do tysięcy najbardziej potrzebujących z całego kraju.
Produkty Magnetic wspierające Szlachetną Paczkę
w najbliższym sklepie
Biedronka
Biedronkę ze Szlachetną Paczką łączą wspólne wartości, które przyczyniły się do podjęcia decyzji o współpracy. Jednym z pięciu filarów strategii odpowiedzialności największej sieci handlowej w Polsce jest wspieranie lokalnych społeczności. Dlatego Biedronka po raz kolejny, wspólnie z klientami, wspiera Szlachetną Paczkę, otaczając opieką osoby w trudnej sytuacji życiowej.
Klienci Biedronki od 2020 roku chętnie i licznie angażują się we wsparcie potrzebujących, kupując produkty biorące udział w akcji ze Szlachetną Paczką. W 2024 roku odbywa się już piąta edycja akcji, w której Biedronka zachęca swoich klientów do pomagania. Kupując oznaczone produkty, wspierasz Szlachetną Paczkę. Przyjdź do najbliższej Biedronki, odszukaj produkty z logo Szlachetnej Paczki i przyciągaj dobro razem z nami!
Biedronka angażuje w pomoc nie tylko swoich klientów, ale także pracowników. Pracownicy Biedronki, jak wielu innych firm w Polsce, w ramach wolontariatu pracowniczego łączą się w grupy, wybierają Rodziny z internetowej bazy i przygotowują dla nich Szlachetne Paczki ze spersonalizowaną pomocą.
To nieocenione wsparcie, dzięki któremu pomoc Paczki będzie mogła docierać do jeszcze większej liczby osób w potrzebie.
Odpowiedzialność społeczna to coś więcej niż hasło - to konkretne działania, które naprawdę zmieniają życie potrzebujących. Współpraca z partnerami, takimi jak Biedronka, pozwala nam docierać z pomocą tam, gdzie jest ona najpilniej potrzebna. Dziękujemy za zaufanie, wsparcie oraz wiarę w to, że razem możemy budować lepszy świat – nawet w wyzwaniach codzienności. Razem budujemy przyszłość, opartą na wartościach wsparcia i solidarności, które napędzają nas do działania.
Magda Gronert,
Dyrektorka ds. Współpracy i Rozwoju Stowarzyszenia Wiosna realizującego Szlachetną Paczkę
Ze Szlachetną Paczką łączy nas linia produktów Magnetic, ale przede wszystkim wspólne wartości. Dzięki tej współpracy realizujemy strategię zrównoważonego rozwoju, która angażuje nie tylko pracowników, ale także klientów. Od 2019 r. nasi klienci chętnie pomagają potrzebującym, kupując produkty z logotypem Szlachetnej Paczki ze specjalnej świątecznej linii słodyczy naszej marki Magnetic, a od 2022 r. we wsparcie angażują się także nasi pracownicy. W 2023 r. paczki dla osób w potrzebie przygotowały 663 osoby z naszej firmy. Razem przyciągamy dobro, by zmieniać świat na lepsze.
Agnieszka Koc,
dyrektorka ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju w sieci Biedronka