Szlachetna Paczka i Biedronka już po raz 5. wspólnie przyciągają dobro
„Magnetic przyciąga dobro” – pod takim hasłem ruszyła kolejna wspólna akcja Szlachetnej Paczki i Biedronki. Już piąty raz do sklepów sieci Biedronka w całej Polsce trafiły m.in. słodycze ze świątecznej linii Magnetic z logo Szlachetnej Paczki. Oznaczone produkty mają moc przyciągania dobra – kupując je, wspierasz Szlachetną Paczkę, która każdego roku dociera ze wsparciem do tysięcy najbardziej potrzebujących z całego kraju.
– Odpowiedzialność społeczna to coś więcej niż hasło. To konkretne działania, które naprawdę zmieniają życie potrzebujących. Współpraca z partnerami, takimi jak Biedronka, pozwala nam docierać z pomocą tam, gdzie jest ona najpilniej potrzebna. Dziękujemy za zaufanie, wsparcie oraz wiarę w to, że razem możemy budować lepszy świat – nawet w wyzwaniach codzienności. Razem budujemy przyszłość, opartą na wartościach wsparcia i solidarności, które napędzają nas do działania – mówi Magdalena Gronert, Dyrektorka ds. Współpracy i Rozwoju w Stowarzyszeniu WIOSNA, które realizuje Szlachetną Paczkę.
Jak włączyć się w akcję?
Klienci Biedronki od 2019 roku chętnie i licznie angażują się we wsparcie potrzebujących, kupując produkty biorące udział w akcji ze Szlachetną Paczką. Każdy, kto zdecyduje się na zakup produktów marki Magnetic z widocznym na opakowaniu logo Szlachetnej Paczki, wspiera działanie Paczki, przez co przyczynia się do pomocy najbardziej potrzebującym. Produkty ze specjalnym oznaczeniem będą dostępne we wszystkich sklepach Biedronka do 24 grudnia. Na sklepowych półkach można znaleźć ciasteczka, batony, praliny, kalendarze ze słodkościami i wiele więcej.
Przyciągamy dobro! Kup w Biedronce produkty ze świątecznej linii Magnetic z logo Szlachetnej Paczki i wspieraj najbardziej potrzebujących. Więcej informacji na Biedronka pomaga z Paczką.
Pomagają też pracownicy sklepów Biedronka
Biedronka jako Partner Główny Szlachetnej Paczki angażuje w pomoc nie tylko swoich klientów, ale także pracowników. Pracownicy Biedronki, jak wielu innych firm w Polsce, w ramach wolontariatu pracowniczego łączą się w grupy, wybierają Rodziny z internetowej bazy i przygotowują dla nich Szlachetne Paczki ze spersonalizowaną pomocą. To nieocenione wsparcie, dzięki któremu pomoc Paczki będzie mogła docierać do jeszcze większej liczby osób w potrzebie.
– Ze Szlachetną Paczką łączy nas linia produktów Magnetic, ale przede wszystkim wspólne wartości. Dzięki tej współpracy realizujemy strategię zrównoważonego rozwoju, która angażuje nie tylko pracowników, ale także klientów. Od 2019 r. nasi klienci chętnie pomagają potrzebującym, kupując produkty z logotypem Szlachetnej Paczki ze specjalnej świątecznej linii słodyczy naszej marki Magnetic, a od 2022 r. we wsparcie angażują się także nasi pracownicy. W 2023 r. paczki dla osób w potrzebie przygotowały 663 osoby z naszej firmy. Razem przyciągamy dobro, by zmieniać świat na lepsze – mówi Agnieszka Koc, dyrektorka ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju w sieci Biedronka.
Szlachetna Paczka może działać i pomagać m.in. dzięki wsparciu Partnerów Biznesowych takich jak Biedronka. Jeżeli Twoja firma jest zainteresowana współpracą ze Szlachetną Paczką, napisz na adres: [email protected]. „Umówmy się na dobre!” – zachęcają organizatorzy programu.