Stare telefony działają cuda! Szlachetna Paczka i T-Mobile razem dla potrzebujących
Stary, niepotrzebny, leżący na dnie szuflady telefon teraz może jeszcze zdziałać cuda! 9 listopada ruszyła wspólna akcja Szlachetnej Paczki i T-mobile – by się włączyć, wystarczy przynieść nieużywany telefon do najbliższego salonu i wrzucić go do specjalnie oznaczonego pojemnika. Każdy oddany w ten sposób sprzęt oznacza wyższe wsparcie jakie T-Mobile przekaże Szlachetnej Paczce.
Często leży gdzieś upchnięty w szufladzie, w kącie szafy. Telefon ze zdrapanymi przyciskami, niedziałającym systemem, czy po prostu nieużywany. Warto go odszukać, bo teraz takie telefony mogą zamienić się w dobro. To wspaniałe, że możemy połączyć siły w mądrej pomocy razem z T-Mobile. Zachęcam wszystkich do włączenia się w tę wspólną akcję. – mówi Joanna Sadzik, Prezeska Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora Szlachetnej Paczki.
Więcej informacji o akcji znajdziesz na stronie T-Mobile z Paczką.
Podarujmy razem nawet 1 000 000 zł
Co łączy Szlachetną Paczkę i T-Mobile? Budują relacje, tworzą połączenia, łączą ludzi, wspierają innych w zmienianiu otaczającego świata, by był lepszym miejscem. A teraz, T-Mobile i Szlachetną Paczkę łączy też recykling starych telefonów, które wspierają niesienie mądrej pomocy. Zasada jest prosta: im więcej oddanych telefonów, tym większe wsparcie dla Szlachetnej Paczki.
Samemu można zrobić wiele, ale dopiero razem możemy zdziałać cuda. Dlatego łączymy siły z klientami oraz Szlachetną Paczką, by pomóc tym, którzy naszej pomocy najbardziej potrzebują. – mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.
W pomoc Szlachetnej Paczce angażują się też sami pracownicy T-Mobile. W ramach wolontariatu pracowniczego w 2023 roku tworzą paczki dla potrzebujących rodzin.
Ty też możesz włączyć się we wspólną akcję
W akcję „Stare telefony działają cuda” zaangażowane są wszystkie magentowe salony w całym kraju. Możesz więc przynieść niepotrzebny sprzęt do najbliższego punktu i tym samym wesprzeć nie tylko dobro planety i klimatu, ale także najbardziej potrzebujących ze Szlachetnej Paczki. Nie musisz być klientem T-Mobile, by wziąć udział w akcji.
Kampania promowana będzie działaniami PR, w kinach, w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży.
Koncepcja kampanii została stworzona przez agencję PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience T-Mobile Polska. Materiały POS opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare.
Stare telefony działają cuda! Oddaj stary telefon do recyklingu w salonach T-Mobile i wesprzyj Szlachetną Paczkę.