Marki, które szlachetnie pomagają
Szlachetną Paczkę można wspierać na różne sposoby. Wspólne akcje marketingowe z naszymi Partnerami przynoszą obopólne korzyści. Sprawiają, że marka wyróżnia się na rynku. Jest postrzegana przez odbiorców jako zaangażowana społecznie i nieobojętna na losy. Sprawdź jak robią to nasi Partnerzy. Dołącz do nich i pomóż Szlachetnej Paczce działać na większą skalę!
Co roku Wolontariusze i Darczyńcy Szlachetnej Paczki działają, by wspólnie czynić dobro i pomagać Rodzinom w potrzebie. Co roku, dzięki mądrej pomocy i wsparciu wielu ludzi o szlachetnych sercach, zmienia się wiele ludzkich historii. Zmienia się na lepsze. Te zmiany nie byłyby możliwe, gdyby nie nasi Partnerzy, którzy wspierają Szlachetną Paczkę na wielu płaszczyznach, dzieląc się ogromem ciepła i entuzjazmem. Co roku otrzymujemy od Nich wielkie wsparcie, za które serdecznie dziękujemy.
Buduj pomoc z cegiełką Allegro
Pomaganie może być proste – jak zakupy na Allegro. Od 12 listopada, robiąc zakupy na platformie, możesz dołączyć do akcji Szlachetny Koszyk. Wystarczy, że do swoich zakupów dobierzesz charytatywną cegiełkę o wartości 5,10, 20, 30, 50 lub 100 zł. Cały dochód z ich kupna wesprze Szlachetną Paczkę. Dzięki temu Paczka będzie mogła poszerzać skalę swojego działania, docierać do nowych miejsc, rekrutować i szkolić wolontariuszy.
Akcja Szlachetny Koszyk trwał do 12 grudnia 2021 r. Charytatywna cegiełka jest widoczna dla wszystkich kupujących przy potwierdzeniu listy zakupów i jednym kliknięciem można dodać ją do koszyka. Cegiełki to okazja na to, by każdy w prosty i szybki sposób mógł włączyć się w paczkowe pomaganie.
Bankowe pomaganie
Bank BNP Paribas znany jest ze swojej odpowiedzialnej i społecznej działalności. Jako partner strategiczny wspiera Szlachetną Paczkę od 2018 roku. To współpraca oparta o realne działanie, a nie tylko deklaracje. Poza wsparciem finansowym bank aktywnie angażuje swoich pracowników w pomaganie, realizując program wolontariatu pracowniczego. Tylko w 2020 roku w Szlachetną Paczkę włączyło się 124 liderów-wolontariuszy z zespołami (łącznie 2470 pracowników) z różnych obszarów banku oraz spółek Grupy BNP Paribas w Polsce. Wspólnie przygotowali paczki dla 134 rodzin z całej Polski.
Bank włączył też do pomagania na rzecz Szlachetnej Paczki swoich Klientów, którzy mogą m.in.:
· wymieniać punkty zebrane w programie lojalnościowym mamBONUS na vouchery wspierające Paczkę,
· zrealizować szybki przelew lub płatność Blikiem w zaledwie w dwóch krokach, wystarczy po wylogowaniu z GOonline wybrać banner z logo Szlachetnej Paczki lub odnaleźć dedykowany banner na stronie głównej banku.
Przyłącz się do nas i zobacz jak prosta jest pomoc: Pomaganie jest fajne!
Prezent podwójnie dobry z Biedronką
Zrób słodki prezent sobie lub bliskim i pomagaj! Szlachetna Paczka i Biedronka kolejny raz łączą siły, by wspierać najbardziej potrzebujących. Do 24 grudnia w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce znajdziesz słodycze ze świątecznej linii Magnetic ze znakiem Szlachetnej Paczki i hasłem „KUPUJĄC WSPIERASZ”. Część przychodu ze sprzedaży „podwójnie dobrych prezentów” Biedronka przekaże Szlachetnej Paczce.
Praliny, czekoladowe figurki, cukierki, ciastka, pierniki, kalendarze adwentowe, a także nauszniki czy maskotki ze słodkościami w komplecie – rób zakupy i pomagaj! Przyjdź do najbliższej Biedronki, odszukaj produkty z logo Szlachetnej Paczki i ciesz się z podwójnie dobrych prezentów!
Pomagaj z BP
bp słynie nie tylko z różnorodnej oferty produktów i usług – jest też liderem w obszarze inwestycji społecznych. Dzięki partnerstwu ze Szlachetną Paczką, wszyscy klienci stacji paliw bp mogą zamieniać punkty zebrane w ramach programu lojalnościowego PAYBACK na realną pomoc dla Szlachetnej Paczki. Wystarczy dołączyć do programu, zarejestrować kartę PAYBACK i cieszyć się zakupami u ponad 30 Partnerów Programu, w 150 sklepach internetowych, a zebrane punkty wymienić na niepowtarzalne nagrody – jedną z nich jest mądry, szczytny cel!
Wspieraj Szlachetną Paczkę razem z bp i pomagaj docierać nam do coraz większej ilości potrzebujących Rodzin.
Podaruj odrobinę, by zrobić tak wiele!
Okaïdi-Obaibi to francuska marka z modą dla dzieci od 0 do 14 lat. Marka tworzy kreatywne, uniwersalne elementy garderoby dziecięcej, których ponadczasowość i wysoka jakość gwarantują długotrwałe użytkowanie. W 2021 roku marka zdecydowała się kolejny raz wesprzeć Szlachetną Paczkę. W dniach 29.11 – 31.12 klienci sklepów będą mogli zaokrąglić płatność za swoje zakupy, a końcówkę płatności przekazać na Szlachetną Paczkę. Kupujący w sklepie on-line mogą dołożyć do swojego koszyka wirtualne serduszko, z którego dochód również przekazany zostanie na Szlachetną Paczkę.
Smak pomagania z marką Pudliszki
Pudliszki to jedna z najbardziej cenionych przez Polaków marek spożywczych, mogąca poszczycić się ponad 100-letnią tradycją. W 2021 roku marka Pudliszki dołączyła do Szlachetnej Paczki i zaprasza swoich konsumentów do wspierania organizacji. W dniach 02.11- 31.12.2021, od każdego zakupionego i zarejestrowanego produktu marka Pudliszki przekaże 1 zł na Szlachetną Paczkę w ramach akcji Smak Pomagania.
Czekoladowe Mikołaje pomagają
Milka to jeden z najpopularniejszych w Europie producentów wyrobów czekoladowych, marka z ponad 100-letnią historią. W tym roku Milka kolejny raz wspiera Szlachetną Paczkę: w sklepach sieci Carrefour można kupić czekoladowe Mikołaje – od każdego Mikołaja Milka przekaże 5 zł na Szlachetną Paczkę.
Razem z Winiary #PodzielSięCiepłem
WINIARY wspiera Szlachetną Paczkę w ramach organizowanej akcji #PodzielSięCiepłem. Od 15 listopada do 6 grudnia wystarczy wziąć udział w konkursie. Zasady są proste! Uczestnicy mają wykonać deser z użyciem produktów WINIARY, opublikować zdjęcia na Instagramie lub Facebook’u WINIARY z hashtagiem #PodzielSięCiepłem.
Dodatkowo uczestnicy mogą wybrać konkretną Rodzinę ze Szlachetnej Paczki, napisać jej liścik z kilkoma ciepłymi słowami, a WINIARY przekaże pomoc materialną w formie Paczek dla wybranych potrzebujących Rodzin. Biorąc udział w Konkursie, uczestnicy mają szanse wygrać również zestawy produktów deserowych
Szlachetne Karty Edenred
W ramach kampanii bożonarodzeniowej, Edenred Polska wydaje limitowaną edycję Szlachetnych kart podarunkowych, które są wyjątkowym prezentem dla pracowników na święta. Zastępują tradycyjne podarunki w postaci bonów świątecznych, dodatkowo umożliwiają firmie wsparcie misji Szlachetnej Paczki. Firmy wybierające Szlachetne Karty, otrzymują certyfikat Szlachetnej Firmy, potwierdzający świadome działania firmy w obszarze CSR i Employer Branding. Szlachetna Karta to elegancki i łatwy do przekazania pracownikom prezent na święta.
Większa siła pomagania z Vizir
Marka Vizir w ubiegłym roku rozpoczęła współpracę ze Stowarzyszeniem WIOSNA wspierając najpierw program Szlachetna Paczka, a w tym roku również Akademię Przyszłości. Wszystkie te inicjatywy łączy jeden mianownik – pomaganie dzieciom i rodzinom w potrzebie.
W tym roku poprzez zakup proszków i kapsułek do prania Vizir z linii „Większa Siła Odplamiania”, które jeszcze lepiej radzą sobie z uporczywymi plamami, można wesprzeć rodziny w potrzebie. Dzięki charakterystycznemu logo w formie pomarańczowego serca, które znajduje się na opakowaniach, łatwiej jest je odnaleźć w sklepach. To właśnie ze sprzedaży tych produktów w okresie od 12 listopada do 24 grudnia część dochodu jest przeznaczona na wsparcie Szlachetnej Paczki.
Każda pomoc jest ważna, a pomaganie nie musi być trudne. Możliwości wspierania Paczki jest bardzo dużo, wystarczy znaleźć w sobie – tak jak nasi Partnerzy – chęć pomagania. Twoja Firma też może pomóc Paczce działać na większą skalę. Skontaktuj się nami. Przed nami jeszcze tyle dobra do zrobienia!
Więcej informacji: Partnerzy dla Paczki – Szlachetna Paczka
To również Cię zainteresuje: