Ströer Polska Sp. z o.o.
Ströer to jeden z liderów rynku reklamy w Polsce. Na naszą ofertą składają się: sieć nośników OOH – ok. 15 000 powierzchni w całej Polsce, ponad 2000 ekranów cyfrowych oraz wyjątkowa przestrzeń reklamowa Warszawskiego Metra, której jesteśmy wyłącznym dysponentem. Zapewniamy pełną obsługę od planowania kampanii, przez realizację, po raportowanie i pomiar wyników. Dzięki bliskiej współpracy specjalistów z różnych dziedzin reklamy OOH i digital, oferujemy zintegrowane kampanie, w których poszczególne kanały dotarcia przenikają się i uzupełniają. Rozwijamy projekty w obszarze reklamy digital, takie jak AdReport – najpopularniejsze narzędzie do monitoringu reklamy online. Aktywnie rozwijamy polski rynek OOH, wprowadzając na niego wielokrotnie nagradzane za design nośniki reklamowe i uczestnicząc w projektach badawczych, takich jak Outdoor Track.
Ströer dołączył do inicjatywy Szlachetnej Paczki jako jeden z partnerów wspierających misję dzielenia się z potrzebującymi. Naszą ideą jest by środki zazwyczaj przeznaczane na prezenty dla partnerów biznesowych pozwalały Szlachetnej Paczce docierać do kolejnych potrzebujących rodzin. Otrzymanie prezentu w ramach współpracy biznesowej to miła tradycja, ale jesteśmy pewni, że zamiast kolejnej butelki wina czy kalendarza od partnera, świadomość niesienia pomocy naprawdę potrzebującym sprawi nam wszystkim zdecydowanie większą radość. Bo dzielenie się może i powinno być źródłem radości.